Programul de studii „Marketing și Logistică” are menirea de a pregăti specialiști pentru activități ce țin de marketing la general, cercetări de marketing, precum și conducerea subdiviziuni de marketing, de vânzări sau logistică ale organizațiilor.
La nivel de întreprindere, specialistul din domeniul Marketing și Logistică este cel care trebuie să asigure buna desfășurare a unor activități multiple: cercetarea pieței, a consumatorului și a altor factori ai mediului de marketing; planificarea și realizarea activităților privind politicile de produs, de preț, de plasament și de promovare, implicit a politicii de personal; organizarea departamentului de marketing al întreprinderii, logistica comercială, toate astea prin utilizarea tehnologiilor informaționale și de comunicare de ultimă generație. Ținem să menționăm că, absolvenții domeniului de formare Marketing și Logistică vor fi capabili să activeze atât în firmele comerciale, cât și cele non-profit.
Specialiștii sunt instruiți în vederea realizării de activități de marketing în întreprinderi, organizații și instituții ale statului, prin creare și realizare de programe de marketing, axate spre realizarea obiectivelor organizațiilor; planificarea și realizarea operațiunilor logistice.
Pentru mine, ASEM a fost un filtru foarte bun în tot ce înseamnă să înveți și să cunoști economie, fie ea sub aspect de management, marketing, finanțe sau contabilitate. În studii am avut o atitudine foarte bună, și doar în acest caz, ASEM mi-a devenit primul ghid în economie. Au fost ani petrecuți cu profesori buni, unii din ei mi-au devenit chiar mentori. Am tratat ASEM ca pe un job, la care vii din plăcere și îl faci în cel mai bun mod. În mare parte, studiile calitative au ținut de mine, iar profesorii din ASEM au fost cei care m-au îndrumat. Doar astfel îți poți valorifica cu adevărat studiile obținute.